sobota, 4 stycznia 2014


2010
Styczeń: 100 000 zarejestrowanych graczy!

Luty: Minecraft wchodzi w "fazę Indev". Nazwali tą wersje Indev 0.31. Zostały usunięte wszystkie potwory i zwierzęta jakie występowały w SurvivalTest.
Został także usunięty tryb kreatywny. Zostały dodane rany(ci z jakąś czapką, co mają po bokach "jakieś oczy na głowie"), steve(ci co mają niebieski kombinezon i brązowe włosy), czarny steve(ci co mają zieloną skórę) i dodano jeszcze rude diamentu, na start gry krzesiwo i znowu ekwipunek(taki jak mamy dzisiaj).




Zostały jeszcze dodane pochodnie, węgiel(który możemy wydobyć z rudy węgla), koło zębate oraz to, że gdy się spawnujesz na początku gry, pojawiasz się w domku zbudowanym z zamszonego bruku(w środku nic nie ma prócz jednej pochodni po obu stronach).


23 lutego powstaje ostatnia wersja indev(która nie była oznaczona cyframi, były tylko dwie wersje indev). Zostają wszystkie potwory rany, steve itp. usunięte i znowu dodane wszystkie zwierzęta i potwory jakie były w SurvivalTest. Usunięto krzesiwo, które każdy gracz miał na początku gry i domek z zamszonego bruku zastąpił domek z desek(nic się nie zmieniło w środku, nadal jest tam jedna pochodnia po obu stronach). Dodano logo gry "Minecraft" i to, że możemy ustalić jaki chcemy wygenerować świat! Np. wyspa w raju lub latająca wyspa w piekle.




Grzybów w indevie nie można było zjeść. Kiedyś w SurvivalTest brązowy grzyb dawały świnie lub były na powierzchni(mogły znajdować się też w jaskini) i się je zjadało, dawały więcej hp. Gdy się zjadło muchomor zabierało hp. Teraz od wersji indev muchomor i brązowy grzyb można tylko postawić na ziemi lub na kamieniu ale zjeść się już nie da(w survivaltest taka mała ciekawostka: nie dało się postawić grzybów bo jak się chciało to od razu znikało bo przyjęło, że się zjadło). Dodano jeszcze, że ze świń wypada zamiast grzybów surowe mięso które można później upiec i wyjdzie "befsztyk". Właśnie upiec coś. Dodano do minecrafta piec i skrzynie. Co do skrzyń to łączyły się dwie skrzynki w jedną, wielką skrzynie od ich dodania, lecz jeszcze nie miały animacji. To znaczy, że jak się otworzyło skrzynkę to klapa się nie podnosiła i nie było dźwięku otwierania i zamykania ich.




18 czerwca minecraft wchodzi w "fazę Infdev". Ta wersja tak samo jak poprzednia nie była oznaczona cyframi. Była jedna wersja Infdeva. Usunęli domek spawnu(czyli ten domek z desek), zrobili wielki świat nie jak do wersji indev, że świat miał praktycznie blisko koniec, a od wersji infdev koniec był ogromnie daleko, aż po przekroczeniu 30 000000-owej kratki świat miał tam swój koniec, a właśnie po przekroczeniu tylu kratek dostawało się do Świata Widmo, tak jak dzisiaj. Generator światów generował coraz większe i fajniejsze struktury.

  Nie można było już wybierać sobie typów(generator światów sam zaczął generować mapy). Inaczej wyglądał zapis i tworzenie światów.
           
   

Czerwiec: Minecraft wchodzi w "fazę Alfa". Wyniki sprzedaży to już 200 000!

Nic się prawie nie zmienia prócz zrobienia nowego menu.
        
Stare logo minecrafta(na górze ten obrazek).

Sierpień: W stanie Waszyngton odbywa się pierwszy MineCon. Uczestniczy w nim 50 osób.
Grudzień: Minecraft uzyskuje od Indie DB tytuł "Indie Game of the Year". Pojawia się minecraft "Beta". Wśród dodanych elementów znajdują się rzucanie jajami i stały tekst typu splash na głównej stronie menu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz